miercuri, 17 iunie 2009

Dupa amiaza unui faun

Zi definitiv proasta si, azi! Spre final parca s-a mai inseninat!
Si mai spunem sa nu fim tributari teoriei care spune ca totul e ciclic ! Ba este !
Totul a inceput luni , a continuat ieri si s-a terminat azi!
Nu imi place ideea de a cersi aproape nimic sau nimic ! Am facut-o, totusi, pentru ca unii prefera sa se fofileze in loc sa isi asume responsabilitati. Mi-a fost greu pentru ca aceasta situatie imi depaseste puterea de intelegere obisnuita . Am considerat mai important motivul "cerselii" decat actiunea in sine!
Toate astea , insa mi-au creat o stare de lehamite si scarba , care m-au impiedicat sa invat. Am consumat energie multa si nu am mai avut aproape nici un strop pentru a ma implac in proiectul meu , hai sa ii spunem " intelectual".
Azi, insa , am aflat o veste despre o boala incurabila care afecteaza pe cineva din familie.
A fost inca un moment , din multele , in care am inteles ca pana si putinul soare aratat spre dupa-amiaza e mai frumos si mai important decat staruinta in analizarea evenimentelor sau a gesturilor urate.
Pana la urma ce e frumos ramane , ce e urat se duce..... cat mai departe , ma gandesc eu .


11 comentarii:

costina spunea...

off mi pare rau despre vestea proasta. pune burtica pe carte, si dupa examene pune si valorifica timpul pe care il aveti! te pupa fetele

Anonim spunea...

Candva, piesa aceasta era una din preferatele mele, de cand n-am mai ascultat-o!...
M-am bucurat s-o regasesc aici la tine. Are rezonante magice.

viviana b spunea...

Costina - asta si fac !
Invat si, dupa, am sa ma bucur de tot ceea ce imi place! Promit!
Pup back, fetele.... :)

viviana b spunea...

Acuarele - foarte magice , daca imi permiti!
Multumesc de vizita ! Te mai astept!
:)

Anonim spunea...

Iti multumesc pentru primire, Viviana!...
Avem gusturi comune. Si mie imi place mult muzica lui Debussy, e ca o poarta spre o lume ascunsa, secreta, mirifica!...
Si-mi mai plac ciresele... :)

viviana b spunea...

Mai este si Rachmaninov pe lista mea ! :)

costina spunea...

Offtopic te provoc la o leapsa: ce se poate spune despre trecerile la nivel cu calea ferata?

http://implica-te.com/2009/06/24/june-25-2009-european-awareness-day-at-level-crossings25-iunie-2009-ziua-europeana-a-sigurantei-la-trecerile-la-nivel-cu-calea-ferata/

Anonim spunea...

Rachmaninov?.... Sunt topita dupa muzica lui, dintotdeauna!... :)
Asta da, potrivire de gusturi!... ;)
Concertele 2 si 3 pentru pian si orchestra, preferatele mele!...

viviana b spunea...

Acuarele - mai ales nr. 2!

Intr-adevar .... potriveala mare !:)

Anonim spunea...

Si mai e si Rapsodia pe o tema de Paganini, coloana sonora de la "Somewhere in time".... Ma rascoleste de fiecare data cand il ascult...

viviana b spunea...

Frumos film! Frumoas poveste!
Superb - Rachmaninov .....

Revazand , imagini dinfilm , mi-am amintit de un alt "pierdut" - Christopher Reeve....
Si parca zilele astea, au fost prea multe pierderi....