marți, 29 septembrie 2009

Ziua de marti...

Zilele de marti nu mi-au placut vreodata. Mi s-au parut urate si fade, fara stralucire.Doar le-am trait si am trecut pe langa ele, ocolindu-le cuminte.
Azi, insa, ceva a vrut sa imi infirme ideile preconcepute.
Parea o dupa-amiaza egala, dar a venit un moment in care lumina a stralucit un pic mai tare.
Si am facut gesturi cu naturalete de parca o alta mana imi ghida miscarile. Am redeschis o fereastra, dar nu la fel.
Daca pana acum se deschidea inauntru, acum s-a hotarat sa se deschida inafara. Si, din partea mea nu se va mai inchide vreodata. Va ramane deschisa pentru ca intamplarile frumoase si bune necesita traire deplina.
Iar eu am aderat "miscarii" ce are ca motto aceasta chestie. ;)

2 comentarii:

costina spunea...

Sa va traiasca fereastra, tre sa'mi gasesc si eu una din asta :)

viviana b spunea...

Hmmmmm....
E una anterioara , dar.... sa imi traiasca :)