sâmbătă, 24 octombrie 2009

O dimineata de sambata

M-am trezit pe la 10 , azi.
Am deschis ochii si am privit cerul. Nu mi s-a parut prea clar si mi-am spus "oh, azi sunt iarasi fara lumina!". Dar, imi era cald si bine si era liniste. Ah, cat iubesc linistea asta !
Am facut cafea pentru doi.
Si, desi, nu mai urmaresc televizorul de ceva vreme, am butonat si am descoperit cu bucurie ca pe unul dintre posturi se difuza "Bucket list". L-am revazut!
Mi se intampla, adesea, cand revad un film sa gasesc detalii pe care nu le-am vazut initial. De aceasta data, n-am decoperit ceva nou, doar "s-a intarit" mesajul pe care il transmite - bucura-te de fiecare moment pe care ti-l ofera viata!
A aparut si soarele. Din nou in lumina.
Parcul ma asteapta. Voi gasi o banca, aproape de apa si voi privi oamenii, ratele, frunzele in vant, lumina...
Intr-un cuvant, viata....
<

4 comentarii:

costina spunea...

cafea pentru doi zici.. buna dimineata!

viviana b spunea...

:) da zic...
a fost intr-adevar o buna dimineata si o buna zi, in totalitate....

Angela Ribus spunea...

Imi place mult cum scrii.

Filmul acela mi-a placut si mie. Daca iti amintesti mai era o nuanta. De cate ori te-ai bucurat si pe cati i-ai bucurat erau intrebarile la care ar trebui sa raspundem la final...

Astazi, m-ai bucurat cu ceea ce scrii si iti multumesc.

viviana b spunea...

Eu iti multumesc, Angela!
Pentru ca m-ai vizitat, pentru ca mi-ai lasat un gandi si pentru ca existi...
Te mai astept. :)