sâmbătă, 30 ianuarie 2010

HELLO....


Mi-e bine.
Si simt asta prin fiecare por al pielii , prin fiecare respiratie si prin fiecare celula care imi face parte din corp.
Mi-e greu sa va spun in cuvinte ceea ce simt, de fapt.Insa, simtamintele acestea ma fac sa zambesc, sa imi straluceasca ochii, sa privesc oamenii in ochi si privirea lor sa fie senina...
Sunt intr-o noua etapa.Nu stiu cum s-o definesc , dar realitatea e ca nici nu vreau sa o fac. Nu ma grabesc. Stiu ca raspunsul la acest "enunt" va veni in ziua in care va fi momentul sa vina.Nu am asteptari , doar imi traiesc timpul. Timpul MEU, pe care mi l-a oferit viata...
Hello new beginnings! Hello new life! Happy to be TODAY,NOW!

4 comentarii:

Monica Mitrica spunea...

Don't think. Just walk! Keep walking and everything will be ok! New beginings, new you! Go for it! Love you, MO

Anonim spunea...

Viviana, ma bucur ca ai descoperit aceasta stare de bine, e a ta si nu trebuie s-o mai ratacesti niciodata!...
Te imbratisez si sa stii ca sunt mereu pe-aici, aproape!...

viviana b spunea...

@ Mo - I will and I am now, today !Love you, too !!!

viviana b spunea...

@ Acuarele - multumesc pentru sustinere si pentru gandurile bune!
Te simt, aici , langa mine... :)