vineri, 14 noiembrie 2008

Accept cu drag ...

A fost o zi grea, azi. Din nou, o zi grea.
Intotdeauna dupa zilele grele am vrut sa zac. Asa am vrut si in seara asta, dar nu , nu mai vreau.
Am primit ceva foarte frumos, pe neasteptate si din toata inima.
Am ras nervos cand l-am primit, dar radeam pentru ca nu vroiam sa plang - de bucurie.
Cred ca pot spune ca sunt fericita!
In urma cu o luna , cineva drag imi spunea " sa nu uiti sa fii fericita!", raspunsul meu a fost " iti promit!".
Atunci nu m-am gandit prea mult la aceasta urare si nici daca ma voi tine de promisiune, dar ceea ce am primit azi m-a facut sa imi amintesc.
E minunat sa primesti si e si mai minunat sa accepti ceea ce ti se ofera !
Maine , chiar daca va fi o zi grea , nu voi mai vrea sa zac, voi zambi si " voi accepta" cu drag !

Niciun comentariu: