luni, 3 noiembrie 2008

Fara titlu !

De cateva zile, nu sunt tocmai ok.
De cateva zile, toata linistea mea si toata increderea mea nu mai sunt cum erau. Ceva s-a intamplat. Eu stiu bine ce anume nu mai este la fel. E vorba de o atitudine , de niste cuvinte care m-au ranit. M-au ranit si inainte , insa inainte era alta situatia. Sau cel putin asa credeam.
Ceea ce nu inteleg este de ce se repeta o situatie pe care o credeam trecuta. Si explicatia am avut-o , in seara asta citind o postare a cuiva foarte cald si foarte intelept - am uitat sa daruiesc.

Atunci cand uitam sa daruim, devenim egoisti si incepem sa gandim doar pentru noi. Vrem si pretindem. Nu ne gandim la celalalt sau daca o facem, o facem prin prisma a ceea ce ne dorim noi. Empatia nu mai functioneaza. Si cerem si vrem si nu primim. Iar daca nu primim incepem sa reprorosam si judecam si intrebam si orice raspuns ni se da nu ne multumeste.
Nemultumirea creeaza situatii neplacute : incertitudini, suspiciuni si neincredere - de cele mai multe ori nejustificate. Iar de aici , pana a trage concluzii si a da verdicte nu e decat un pas.
De aici si imposibilitatea mea de a fi ok.
Am dat verdictul si nu a fost corect!

Vreau sa inchei frumos, pozitiv, dar ceva ma impiedica sau poate ca nu !

Incerc sa nu stric ceva, dar probabil ca nu fac totul !

3 comentarii:

gabi spunea...

Scrii foarte frumos. Adica se simte feelingul nemachiat in oglinda :) e un har si un mare cadou pe care destinul ti-l daruieste.Chiar daca e meritul tau exclusiv, il socotesc dar nepretuit, acela de a fi tu insuti.
Ma bucur ca esti!

Offtopic: ma simt cu atat mai bine cu mine cu cat chiar si azi am constatat, daca mai era nevoie inca o data (dar e bine pentru mine fiindca mi se fundamenteaza niste comvingeri) - reactia celor care se considera ofensati de generozitate in general fiindca ei insisi nu sunt in stare sa daruiasca :P

gabi spunea...

*convingeri
(am tastat gresit :))

viviana b spunea...

Iti multumesc pentru ca te bucuri de faptul ca sunt !

Sunt rari oamenii, ca tine, care vad generozitatea ca pe ceva firesc. De aceea, ma bucur si eu ca am ocazia sa citesc ceea ce scrii. :)