duminică, 21 decembrie 2008

BUN !

A fost cam liniste, pe aici, in ultimul timp. :)

Stiu, dar nu am uitat acest loc unde am inceput sa construiesc. La momentul acela, incercam doar sa ma eliberez, fara sa stiu ca este doar o etapa.O etapa prin care treceam si la capatul careia stiam foarte bine ce este - detasarea definitiva.
Ceva sau mai exact Cineva, avea alte planuri cu sufletul meu.
M-am speriat la inceput si vreo cateva zile am suferit pentru ca nu vroiam sa accept ceea ce mi se intampla. Atunci, am invatat sa accept si sa constientizez. A fost greu , pentru ca am dus o lupta cu mine si cu niste reguli pe care mi le impusesem.
Sufletul mi s-a luminat , insa, si am inceput sa vad si sa simt cum nu mi se intamplase pana atunci.
Este o situatie diferita. Privita altfel. Mult mai profund si mai pozitiv.
Am inceput sa vad lumina. Am invatat sa renunt si la lacrimi.
Sigur momente dificile au mai fost si vor mai fi , dar intelepciunea - pe care am inceput sa o descopar , m-a ajutat si ma ajuta sa le depasesc.
Important este finalul, iar finalul va fi BUN !


2 comentarii:

gabi spunea...

Ma bucur mult pentru ceea ce ai reusit sa faci.
Sa stii ca se simte lumina.
Imbratisarile mele !

viviana b spunea...

Si eu ma bucur pentru ceea ce reusesc sa fac, desi mai e de lucru.
Dar, drumul e inainte, prin urmare urmez drumul. :)
Multumesc pentru incurajari!

Si eu te imbratisez , cu cel mai mare drag!