miercuri, 31 decembrie 2008

Din nou , la inceput....

Mm... da. Am cam ajuns si la sfarsit. Mai sunt doar vreo 8 ore si gata, trecem intr-un Nou An!
Aici, unde sunt eu e cam frig si parca nu a fost o dimineata mai intunecata ca cea de azi.A fost chiar respingatoare. Am fost nevoita sa ies si chiar ma gandeam, nostalgica, la zilele trecute, cand soarele ne-a facut cu ochiul. Dar pentru ca sa imi arate contrariul, surpriza a venit asa singura : soarele e pe cer si zambeste cat de frumos poate pentru o astfel de zi.
M-am bucurat foarte tare si ma voi bucura , in continuare,pentru ca asa cum am spus si la Craciun binele ma inconjoara , oamenii buni imi sunt alaturi si anul care va veni, in ciuda finantelor nesigure, pana la urma va fi unul promitator sau poate chiar extraordinar si asta pentru ca ni-l dorim astfel !

Bine ai sa vii 2009 ! :)

Niciun comentariu: