luni, 7 decembrie 2009

Leapsa foto

In octombrie, Acuarele mi-a lansat o leapsa. Desi , i-am promis, nu am raspuns pozitiv, pentru ca nu era momentul. Acum a venit.
Este nevoie de o fotografie de suflet :
In ea e totul - lumina, apa, verde, viata ..... Adica, tot ceea ce e esential pentru mine.
Si o fotografie amuzanta. Sunt doi copii ( nepotii mei - Petra si Petru) minunati, veseli, adorabili, care se amuza de niste nimicuri...
Dincolo de aparenta hazului, e o lectie extraordinara pe care noi, cei care ne consideram "oameni mari" ar fi bine sa nu o uitam....
Iubesc viata pentru momentele acestea doua si pentru un infinit de alte motive.

P.S. Draga mea Acuarele, aceasta melodie ti-o daruiesc tie si minunii din viata ta.

8 comentarii:

Monica Mitrica spunea...

intru, nu ca am ce comenta....ci asa, ca sa ma bag in seama....oare o sa mearga...cred ca da, pt ca apare ca a fost activata moderarea comentariilor.....pup obrazul matale.....

viviana b spunea...

A mers, printesa Mo...
Si eu pup .... :)

gabi spunea...

Mi-a relaxat si eu privirea. A fost bine. Multam ;)

viviana b spunea...

Cu cel mai mare drag, draga mea Gabi !
Te imbratisez.

Anonim spunea...

Minunat, ma bucur ca ai preluat leapsa!... Nu o dai mai departe?... ;)
Frumos cantecul, multumesc tare mult pentru gandurile bune!...
Am avut o saptamana mai agitata, si cu treaba, si iarasi cu viroze, acum m-am mai limpezit!
Pupici, week-end frumos!

Daiana Prundurel spunea...

Draga Viviana, astazi m-am "plimbat" putin pe blogul tau si imi place mult omul pe care il descopar in spatele randurilor si imaginilor:)Pe curand, Daiana

viviana b spunea...

Sper din toata inima ca esti/sunteti mai bine.
Cu cel mai mare drag....:)

viviana b spunea...

Draga Daiana,
Iti multumesc pentru vizita si te mai astept cu cel mai mare drag.

Te imbratisez. :)