duminică, 6 decembrie 2009

Votul meu

Acum 2 ore jumate am iesit din sectia de votare. Am stat la o coada de 2 ore. La un moment dat inghetasem, dar am hotarat sa nu renunt, mai ales ca in primul tur nu am reusit sa pun stampila pentru ca nu am domiciliul stabil in capitala si cozile au fost foarte mari.
Toti cei prezenti la acest "rand" am vrut sa ne exercitam dreptul de cetateni ai Romaniei. Discutiile erau diverse - de la relatii, motivele vizitei in capitala, proasta organizare, caldura din toaleta(!) amfiteatrului Spitalului "Victor Babes", intalniri programate pentru dupa-amiaza - e totusi Sf. Nicolae, in calendarul ortodox....
Motivele care m-au determinat sa merg la vot sunt multe si diverse si nu are rost sa le enumar aici. Cel care a fost esential, insa, il reprezinta o scrisoare primita cu 10 zile in urma de bunicul meu. Mircea Geoana ii trimitea bunicului meu, fost capitan al armatei romane, un plic dedicat.
Scrisoarea, un foarte bun produs PR, ar fi atins coarda sensibila si unei persoane adulte, darmite unui pensionar.
Multe cuvinte, multe acuzatii aduse actualului presedinte, multe analogii - intr-un cuvant multa demagogie.
"Va chem alaturi de mine, domnule capitan, sa redam tarii onoarea, solidaritatea si patriotismul de care Romania are atata nevoie!" Emotionanta ultima fraza din epistola trimisa de dl. Geoana, nu-i asa ?
Un singur aspect l-a omis Mircea Geoana - bunicul meu, fost capitan in armata romana, ne-a parasit anul acesta, pe 15 iulie !!!

Inutil, cred, sa va mai spun cui i-am dat votul meu .

Niciun comentariu: