joi, 1 iulie 2010

Bine

Imi place sa rememorez, dar nu cu manie. Imi place sa ma uit in "oglinda mea" si sa ma vad atunci si...acum.
Si nu dintr-o trufie pur umana, ci dintr-o bucurie ce a devenit zilnica, in cele din urma.
Pana in momentul cand am decis ca nu mai pot trai astfel, cenusiul era parte din mine. Acum, imi place zambetul meu, stralucirea din ochi si, mai presus de toate, verticalitatea corpului. Uitasem sa stau dreapta. Am reinvatat.
Lumea se vede altfel atunci cand stii si constientizezi ca nu esti mai prejos decat orice alt om, pe lumea asta.
Imi place ce descopar. Si ma bucur, de fiecare data, cand constat ca tot ceea ce pare de netrecut se dizolva intr-o lumina alba si blanda.
E bine. E chiar foarte bine.
Alaturi de toate astea, mai este ceva - iubirea.
"Time and reading did not change me. But love changed my life."  Paulo Coelho

5 comentarii:

Monica Mitrica spunea...

Love, love, love .... zambeste si toate tonurile de cenusiu se vor colora, se vor transforma in fluturi si vor zbura usor peste campuri de flori ..... zambeste si te vei curata de griurile din suflet .... zambetul tau va atrage zambetele celorlalti ... si va fi mai bine pentru tine, pentru ceilalti ... zambeste si iubeste!

Eu incerc s-o fac in fiecare zi ... uneori, chiar imi reuseste!

CU drag, MO

viviana b spunea...

...and we have all the time in the world, MO...:)

Monica Mitrica spunea...

yes, indeed! .....we have all the time in the world! Love you!

viviana b spunea...

LY! :)

Promovam Comana spunea...

Foarte frumos si foarte adevarat ce scrii tu Viviana! Nu imi dau seama exact de ce, dar ma bucur enorm ca drumurile ni s-au intalnit astazi!:) Te imbratisez cu drag!