sâmbătă, 14 mai 2011

Flori de 11 mai

Am trait ziua de ieri ( adica, miercuri) la maxim. De la prima ora, am fost emotii intense. M-am bucurat de fiecare gand bun si am incercat sa intorc, asa cum am simtit in acel moment.
Marturisesc ca de doua saptamani, viata mea se desfasoare intr-un ritm nebunesc. Se intampla lcruri multe, bune,  pe care insa nu le pot "savura" asa cum imi place, pentru ca nu e momentul pentru asta. Am incercat, dar am realizat ca acum e momentul constructiei. Sa construim, asadar.
Desi ar fi multe de spus despre cele intamplate aseara, n-am sa spun nimic.Va arat doar niste flori ce mi-au bucurat sufletul si au schimbat culoarea zilei, usor intunecata din cauza norilor si a ploii.
Lalele in plasa.
Orhideea din fereastra.
 
Lalele tepoase, dar pline de culoare.
Si trandafiri la cos.




4 comentarii:

Mirandolina spunea...

Sa te bucuri de ele si sa ai un an grozav. Sa construiesti solid. Te imbratisez

viviana b spunea...

Cu asemenea urari, nu pot avea decat un an extraordinar! Te imbratisez si eu.:)

Anonim spunea...

cum am uitat de ziua ta??? mă ierţi!! mooooooooor de ciudăăăăăăăă!!
La mulţi ani, Viv... să ai parte de tot binele din lume!!
te pup şi-mi cer scuze încă o dată.

viviana b spunea...

Giana, faptul ca imi urezi, acum si stiu ca urarile tale sunt sincere, iti multumesc tare, tare de tot. In fond, in fiecare zi poate fi ziua mea. Te imbratisez.:)