joi, 21 august 2008

Imi doresc ....


De prea multe ori , am cedat si am acceptat variante care nu ma reprezentau.


De prea multe ori , am ajuns sa nu-mi placa nici ceea ce devenisem in interior , nici ceea ce vedeam in oglinda.




Acum ceva vreme, m-am privit intr-una si nu mi-a placut ce-am vazut. Nici macar nu m-am recunoscut! Atunci , am realizat ca acceptasem prea mult timp ceva ce, in mod normal, n-as fi acceptat nicicum. In momentul acela am spus : ajunge !




Singurele cuvinte care mi-au venit atunci in minte au fost : imi doresc...




Imi doresc dimineti proaspete cu foarte mult soare.


Imi doresc zile, pline de zambete .


Imi doresc nopti calde si blande, prinse intr-o imbratisare care sa-mi dea linistea absoluta.(ce minunata e ! am simtit-o !!!)




Imi doresc ganduri normale, fara temeri , fara angoase.


Imi doresc certitudini reale. (oare pot fi asa ?)


Imi doresc simplitate, bun-simt, responsabilitate, respect.


Imi doresc un om bun si corect, alaturi de care sa pot construi ceva frumos si unic.


Imi doresc un copil sau poate doi, sa ma bucur de lumina din ochii lor.






Imi doresc sa fiu un om bun, sa nu-i supar si sa nu-i dezamagesc pe cei care ma sustin si ma iubesc , iar daca o fac sa am puterea sa le cer iertare.




Imi doresc sa am credinta pana la capat.

Au inceput sa se intample si ma bucur de ele !!!




Un comentariu:

Andreea spunea...

Imi doresc sa se intample toate! :-)