miercuri, 6 august 2008

La Florenta, undeva in Italia....








Am sa va spun o poveste....


In urma cu vreo 70 de ani undeva , la Florenta , in umilul lor atelier, niste restauratori de antichitati ceramice au produs cateva obiecte din portelan pe care le-au expus in propria vitrina.

Nu numai ca au fost apreciate de iubitorii de arta care ii vizitau dar au si comandat produsele pentru a le putea folosi sau decora propria casa.


Mi-am dorit foarte mult sa va vorbesc despre aceste frumuseti pe care le numim generic " portelanuri" si care unora le pot parea desuete.


N-am sa va spun prea multe despre ele decat faptul ca sunt acoperite cu diverse - foite de aur sau platina, ca sunt colectii dedicate interioarelor clasice dar si moderne.


Priviti-le , dar nu asa cum priveam eu in copilarie cucoanele acelea care isi aratau cam mult picioarele si ma intreb intotdeauna la ce le foloseste.

Priviti-le ca pe niste elemente ce va pot infrumuseta si transforma locuinta intr-un spatiu absolut special si divers de ceea ce ati vazut pana acum.


P.S. Vreti sa vorbim despre ele? Le vreti la voi in casa ? Scrieti-mi si va ajut sa le aveti . :)


Niciun comentariu: