sâmbătă, 2 august 2008

Sunt aici.

M-am hotarat. Am ajuns si eu aici.

Ca sa fiu foarte sincera, chiar ma bucur si asta pentru ca in cele din urma am decis sa vorbesc si sa scriu despre mine, despre ceea ce gandesc si, mai ales, despre ceea ce imi place sa fac foarte mult : decoratiuni interioare.

Le-am descoperit cu mult timp in urma, prin liceu, cand am vazut pentru prima data, o revista glossy cu adevarate decoratiuni interioare din Italia. M-au fascinat culorile din prima baie Versace pe care o vedeam sau un superb dormitor decorat in inconfundabilul stil italian. Recunosc, nu am inteles atunci ca asta as fi vrut sa fac ca si profesie, dar mi-ar fi fost imposibil avand in vedere ca suntem in Anul Domnului, 2008 si sunt destui cei care au posibilitatea sa isi decoreze locuinta sau biroul si o fac intr-un stil absolut propriu - mobila italiana de zeci de mii de euro si lampi chinezesti de cateva sute , pentru ca cine le viziteaza casa se uita la ceva palpabil si nu " in sus!"

Ii multumesc Celui de Sus, pentru ca mi-a dat posibilitatea, in 2006, sa intalnesc o persoana extraordinara ( nu ii voi spune numele - stie ce reprezinta pentru mine si ca ii datorez foarte multe !!!) ce m-a facut sa redescopar ceea ce inchisesem de mult in mine.




Iar , acum, am decis sa va vorbesc aici despre diversele evolutii in ceea ce priveste decoratiunile interioare sau oricare situatie care ma va marca.



Desi suna a cliseu , sa fie (totusi) intr-un ceas bun !!! :)

Niciun comentariu: